23 mar 2021

Muzyczna inność cz.17

Muzyczna inność- cykl, w którym znajdą się  piosenki jakich próżno szukać w komercyjnych stacjach radiowych.  Utwory, które nie do każdego trafią, nie każdego przekonają.  Piosenki nietuzinkowe, po prostu inne , odważne zarówno w warstwie tekstowej jak i kompozytorskiej.


Dziś w cyklu Muzyczna inność trzy piosenki, które miały się znaleźć już w poprzedniej odsłonie, ale wtedy o nich zapomniałam. Teraz to nadrabiam.  Zapraszam do słuchania i komentowania.

1. Igor Herbut Miłość i Mleko ( Special Live Session).14 lutego 2020 roku premierę miała  specjalna wersja  utworu Miłość i Mleko z pierwszej solowej płyty wokalisty zespołu LemON- Igora Herbuta. 
 
Powstała  ona podczas specjalnej  sesji zarejestrowanej jako niespodzianka dla posiadaczy albumu Chrust w wersji winylowej.  Autorem zarówno tekstu jak i muzyki do tego utworu jest sam Herbut.


2. Natalia Kukulska Zezowate Szczęście. 13 listopada 2020 roku wydany został trzeci singiel promujący płytę Natalii Kukulskiej Czułe Struny. Tekst do piosenki Zezowate Szczęście napisała sama Kukulska. Więcej o krążku Czułe Struny pisałam tutaj
 
W nagraniach udział wzięła Orkiestra Sinfonia Varsovia pod batutą Adama Sztaby. Teledysk został zrealizowany w Filharmonii im.  Mieczysława Karłowicza w Szczecinie.

3. Janek Traczyk Smutne piosenki. Utwór pochodzący z płyty Janka Traczyka Nadal jestem. Więcej o tym albumie i samym artyście pisałam tutaj
 
 
 
Na dziś to już wszystko. Czasami mniej znaczy więcej. Zostawiam Was z tą trójką artystów i ich muzyką. Wsłuchajcie się w te utwory, a nawet w całe  albumy. Zdecydowanie warto. 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.


6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie posłucham sobie w tle w wolnej chwili tych utworów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja już od kilku lat nie słucham radia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych melodii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam żadnej z tych piosenek, ale w wolnej chwili chętnie przesłucham i wyrobię sobie zdanie na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, "zezowate szczęście" bardzo przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy cykl i jeszcze ciekawsze piosenki, warto poznwać również te, których nie usłyszymy w radio :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.