19 lis 2021

Nastrojowo i lirycznie # 65. Michał Szpak Po Niebo

Drodzy Czytelnicy. Dziś w cyklu Nastrojowo i lirycznie mam dla Was piosenkę Michała Szpaka sprzed dziesięciu lat.

Utwór Po niebo pochodzi z wydanego w 2011 roku mini albumu artysty zatytułowanego XII. 

W 2021 roku znalazł się na ścieżce dźwiękowej do  filmu To musi być miłość, w którym Michał gościnnie wystąpił . 

 
 

 Zapraszam do słuchania.

Tekst: Wojciech Byrski 

Muzyka: Łukasz Targosz

Wersja filmowa : 
 


 Znaliście ten utwór ? Lubicie  polskie komedie romantyczne ? 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

7 komentarzy:

  1. Filmu chyba nie oglądałam, jednak chętnie to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmu mogłaś nie widzieć, bo dopiero 5 listopada tego roku wszedł do kin.

      Usuń
    2. No to na pewno nie miałam okazji się z nim zapoznać.

      Usuń
  2. Bardzo lubię słuchać piosenek Michała Szpaka. To wybitny artysta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska20 listopada 2021 18:06

    Jeżeli nadarzy się okazja to na pewno skuszę się na obejrzenie tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię polskich komedii romantycznych, a wszystkie soundtracki do nich mnie drażnią

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie przypomnieć sobie muzykę sprzed lat :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.