2 sie 2012

Ewelina Lisowska i jej muzyczny debiut.


                                   Data premiery: 7 sierpień 2012r   


Ewelina Lisowska - 21 letnia mieszkanka niewielkiej wioski niedaleko Wrocławia. Członkini zespołu Nurth. Grupa na co dzień gra rock z elementami post hardcoru. Wokalistka brała też udział w programie X Factor. To  właśnie on otworzył jej wiele drzwi i pozwolił nagrać własny  materiał. Na debiutanckiej płycie znajduje się tylko 6 utworów( 1 po polsku reszta w języku angielskim). Piosenki są bardzo różnorodne. Możemy usłyszeć kawałki typowo radiowe jak choćby pierwszy singiel:
Fani Eweliny, którzy lubią słuchać jej w bardziej rockowym wydaniu też się nie zawiodą. Mamy bowiem "Strawbery Cake" lub Elizabethan Woman nagrane właśnie w tym klimacie. Autorką większości tekstów i muzyki jest sama wokalistka. Należą się jej za to duże brawa.  Największym autem młodej piosenkarki jest z pewnością niesamowicie mocny wokal i muzyczna wszech stronność. Dziewczyna na tym albumie  po raz kolejny pokazuję że potrafi odnaleźć się w każdej stylistyce. Jak sama przynaje lepiej brzmi po angielsku dlatego krążek jest zdominowany przez utwory w tym języku. Znajdziemy na nim również angielską wersję polskiego singla. Ewelina jest kolejnym przykładem artystki , która pomimo , że nie wygrała żadnego popularnego talent show wydała płytę . Producenci i wytwórnia płytowa potrafią bowiem dostrzec prawdziwe perełki. Moim ulubionym utworem z płyty jest zdecydowanie Boy Next Door. Szybko w ucho wpadł mi również kawałek "Countdown". Ogólnie jeśli chodzi o E- Pkę jestem na tak.

Płytę można zamówić tutaj:Zamów

13 komentarzy:

  1. ona była moją faworytką w x factorze..

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie na razie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mnie w niej odrzuca...

    Nowa recenzja http://revisionesdelamusica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jakoś do mnie nie przemawia. Co prawda gwiazdka pod okiem jest słodka, ale póki co to nie jest mój typ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na chwilę obecną pozostanę przy swoich muzycznych typach.
    Ale powtórzę się, tak jak i na poprzednim Twoim blogu, że Twój styl się rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałam do obserwowanych, bo wcześniej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi to jakoś wpadło w ucho.
    Dodam jeszcze ze dziewczyna jest jeszcze młoda i dużo pracy przed nią ale poczekajmy i nie skreślajmy jej na samym starcie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją skreślam nie pasuje ci coś

      Usuń
  8. Mi to wpadło w ucho ale chyba mnie nie przekonuje może jest ładna ale jest młoda i może nie będzie najlepsza ona raczej nie powinna wygrać:))))) kto się będzie kur.......w...a kłucił niech pisze

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super. Nie znacie się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na samym początku fani Eweliny chyba spodziewali się czegoś innego. Gdy zaserwowała nam ten album, wydaje mi się, że grono jej odbiorców dość mocno się zmieniło, a później wydała długogrający album, który ponownie wystawił jej wielbicieli na ciężką próbę. Mi osobiście jej LP się podoba, chociaż piosenki są do siebie dość podobne, a teksty czasami... Dziwią.

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga, gdzie pojawiła się relacja z koncertu Eweliny Liskowskiej. Byłabym bardzo wdzięczna za wszelkie opinie i sugestie. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.