21 wrz 2019

Anglojęzyczna playlista na pierwsze jesienne dni

Już  za chwilę kalendarzowa jesień. Na te pierwsze jesienne dni przygotowałam nową porcję muzyki.  Wybrałam czternaście piosenek w języku angielskim. Są to utwory, na które natrafiłam przypadkiem przeglądając Youtube lub, które usłyszałam w programach telewizyjnych.  Wcześniej ich nie znałam i nawet nie przypuszczałam , że mogą mi się spodobać.

Piosenki te zostały nagrane w latach 2016- 2019. Niektóre możecie kojarzyć z radiowych list przebojów, ale są też takie, które według mnie do radia nie bardzo się nadają jak np. Falling Slowly.

Na dzisiejszej playliście będą zarówno ballady jak i typowo wakacyjne, dynamiczne numery.   Znajdą się na niej dwa duety i jedna piosenka z filmu Narodziny Gwiazdy.  

Artyści ?  Różni . Począwszy od Jamesa Arthura, Demi Lovato poprzez Jessie Ware  do Rity Ory.  Utwory, których można słuchać w tle wykonując domowe obowiązki. Jest zarówno nastrojowo jak i energetycznie. 

Na mnie największe wrażenie zrobiła piosenka I Will Never Love Again.   A Wam która podoba się najbardziej ?  
  

1. James Bay Us
2. David Guetta & Sia Flames 
 3. Demi Lovato Sorry Not Sorry
 4. Lady Gaga & Bradley Cooper I Will Never Love Again.
 5. Liam Payne & Rita Ora For You.
 6. One Republic Let's Hurt Tonight.
7. James Arthur Say You Won"t Let Go 
 8.Alessia Cara Scars to your beautiful.
9. Kaleo Why Down We Go.
10. Justin Timberlake Man of the Woods 
 11. Dermot Kennedy Power Over Me 
 12. Glen Hansard & Marketa Irnglova Falling Slowly.
13. Lewis Capaldi Someone You Loved.
14. Jessie Ware & Ed Sheeran Sam

Słuchajcie, oglądajcie teledyski i piszcie czy niektóre utwory zachwyciły Was tak samo jak mnie. 

Następna playlista będzie zawierać tylko polskie utwory, bo w ostatnim czasie słucham głównie  rodzimych wykonawców. Jakich ? Głównie Dawida Podsiadło, Korteza, Darii Zawiałow, ale o tym w następnym poście.   Na razie trochę nut z zagranicy. 

Udanego dnia Anne 18. 



3 komentarze:

  1. Ciekawa playlista, sporo kawałków mi znanych - są takie na pochmurne, szare dni, ale i takie przy których można tańczyć w jesiennym słońcu ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. David Guetta & Sia Flames jest mega

    OdpowiedzUsuń
  3. W wolnej chwili chętnie posłucham, choćby dziś przy obieraniu grzybów, trochę muzyki się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.