16 wrz 2019

Ostatnie dźwięki wakacji i pierwsze wrześniowe nuty

W dzisiejszym wpisie znajdzie się  jedenaście utworów.  Będą to piosenki polskich wykonawców wydane w okresie od 15 sierpnia do 10 września 2019 roku tak, więc można powiedzieć, że  są to ostatnie dźwięki wakacji i pierwsze wrześniowe nuty.   Muzycznie będzie  różnorodnie.   Trochę ballad, trochę popu, ale także nieco mocniejsze brzmienia.

Będą zarówno single artystów obecnych na polskiej scenie od lat jak np. Edyta Górniak, Paweł  Domagała  Margaret czy Dawid Podsiadło jak i tych którzy stawiają na niej pierwsze kroki jak choćby Gosia Pauka, Roksana Węgiel  czy Agata Gołemberska.

Oprócz tego  dwie piosenki nagrane na potrzeby filmów, których premiera jeszcze przed nami  Te filmy to (Nie) znajomi ( premiera 27 września ) oraz Legiony ( premiera 20 września). 

Jest też nowy utwór zespołu Afromental. Jaki ? Zobaczcie i posłuchajcie.

1. Paweł Domagała Nie zmarnuj mnie. 
2.  Edyta Górniak & Gromee Król 
3. B-OK Live it up feat Roxie , Kristian Kostov
 4. Marcin Sójka Lepiej 
 5. Dawid Podsiadło Najnowszy Klip

6. Margaret Ej chłopaku


 7.  Dorota Osińska Krótki sen 

8. Gosia Pauka Miasto Kobiet

9. Afromental Wściekłe psy
10.Mateusz Ziółko & Tabb Legiony
 11. AGATA Pryzmat.

Któryś z utworów szczególnie Wam się spodobał ? Śledzicie nowości pojawiające się na polskim  rynku muzycznym ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.  

8 komentarzy:

  1. Podsiadło zaczyna mi się trochę przejadać, mam wrażenie, że słucham tego samego w jego piosenkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. wykroiło się parę interesujących nowości na jesień, ciekawe jak bardzo obrzydzą nam je radia

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuje ponownie umieścić komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne utwory wybrałaś, wspaniałe na wtorkowy
    Poranek 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mało u mnie miejsca na nowości, choć muszę przyznać, że słuchając młodych i tych mniej młodych wykonawców, cieszy mnie to, że już dawno nie dzielę rynku muzycznego na polski i zagraniczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dzieci dostarczają nowych utworów do posłuchania, ekscytują się jakąś piosenką i chcą bym w tym uczestniczyła. Uroki młodzieży w domu. :)

      Usuń
  6. Przepraszam, że zwracam uwagę, ale sama się troszkę skonfundowałam - miałaś na myśli 2019, a nie 2018, prawda? :)
    W każdym razie bardzo ładnie to zebrałaś, nie mieszkając w Polsce lubię posłuchać polskiego radia i polskich piosenek. A troszkę już nie jestem na bieżąco, więc tym milej było przeczytać i posłuchać! :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście 2019. Już poprawione, dziękuję za zwrócenie uwagi.

      Usuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.