26 wrz 2019

Garść polskiej muzyki do słuchania w jesienne wieczory

Tak jak obiecałam przygotowałam dla Was kolejną playlistę, tym razem zawierającą tylko polskie piosenki. Wśród ośmiu utworów znajdą się single moich ulubionych artystów młodego pokolenia czyli Korteza, Dawida Podsiadło oraz aż  trzy genialne kompozycje z  najnowszej płyty Darii Zawiałow . 

Oprócz tego trzeci i ostatni singiel zwiastujący solową płytę Piotra Cugowskiego.   Płyta 40  ukaże się 4 października 2019 roku, dzień przed czterdziestymi urodzinami artysty. 

Będzie też piosenka Żmijowisko promująca serial o tym samym tytule. W najnowszej produkcji Canal + zobaczymy między innymi : Pawła Domagałę, Cezarego Pazurę i Piotra Stramowskiego. 

Mam też coś dla fanów Margaret. Piosenki Błyski fleszy plotki ścianki  i Psia Mać trafnie opisują  realia  polskiego showbiznesu oraz  tego z czym muszą mierzyć się muzycy i osoby publiczne. 


1. Piotr Cugowski Daj mi żyć.
2. Paweł Domagała Żmijowisko
 3. Kortez Dobry moment 
 4. Margaret Blaski fleszy plotki ścianki
 5.  Dawid Podsiadło Najnowszy klip
 6. Daria  Zawiałow Gdybym miała serce

7. Daria Zawiałow Wielka Płyta 
 8. Daria Zawiałow Freddie
9. Margaret Psia Mać 
 
Więcej polskiej muzyki , której ostatnio słucham znajdziecie tutaj 

Czy ta playlista trafia w Wasz muzyczny gust ? Lubcie piosenki, Korteza, Dawida Podsiadło i Darii Zawiałow ? Czekacie na solową płytę Piotra Cugowskiego ?

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18.  

7 komentarzy:

  1. mnie się tam podobają. jestem prezenterką radiową więc... muzyka mą miłością jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kawałki, na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem lubię zanurzyć się w muzycznych klimatach, właśnie jesienią i zimą, zwłaszcza jazz dobrze na mnie działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tych wykonawców, a nowe piosenki Margaret mnie zaintrygowały. Trochę inne od tego, co do tej pory tworzyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy podobny gust muzyczny :) Ostatnio zasłuchuje się w Pawle Domagale i w Dawidzie Podsiadło

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przesłuchać ,,Żmijowisko", ciekawe co tam Domagała stworzył.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.